Helg

Denna helgen har varit ganska händelserik. I fredags var det skola som vanligt och efter det var det träning. Fast två timmar in på träningen skulle jag göra en flickis och min arm knakade till. Nicklas och mamma kom och hämtade mig så åkte vi + evelina och ebba in till akuten. Som tur var hade det inte hänt något allvarligt så lite smärtstillande och vilande så ska det snabbt bli bra! :D 
 
Igår (lördag) så Jobbade jag och Ebba som funktionärer på tjejmilen med vårat lag. Vi fick stå och ta emot alla löpares väskor och rensa dem i olika fållor beroende på vilket startnummer de hade. Svårt att förklara men här kommer lite bilder
Alla påsar och väskor bakom oss är sorterade men vissa hade ju hamnat helt fel, så fatta att det var kaos när löparna skulle ha tillbaka sina grejer. Att hitta en persons väska/påse bland tusentals är inte det lättaste, speciellt inte när de flestas låg i likadana vita påsar....




Bland alla dessa väskor var det massor av möss som sprang runt och lerpölar som man halkade runt. Ganska äckligt men samtidigt kul. Aja det här vart ett tråkigt inlägg men ni var inte tvingade att läsa, hihi.

/Lovisa
 


Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3: