Sliten

Kom precis hem från tjejmiddag hos födelsedagsbarnet Lovisa! Jag har helt klart fantastiska vänner, ni är bäst! Nu ska jag se en film och dricka te sen sova. 

Jag ska även berätta lite mer om praoen som jag och Emma hade på tacobar. Jag tycker att det var super bra att prao där! För det mesta serverade vi mat och plockade undan gästernas disk men vi fick även bygga natchotallrikar och se till att det alltid fanns servetter och bestick. Jag kan absolut tipsa er att prao där eller på något liknande ställe, det var kul men även sjukt stressigt! Runt lunch när de flesta kom så stod man knappt stilla! Men när man väl kom in i det så funkade allt. Man stötte även på personer som hade en skruv lös, men det är något man får räkna med! Bossen över stället verkade iallafall nöjd med mig och emma och bad om våra nummer ifall dom skulle behöva lite förstärkning i sommar och så fick vi lite pengar! yeah / Ebba


Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3: