Dag 1: En familjemedlem

Dag 1: En familjemedlem
 Dag 2: Självpoträtt
 Dag 3: Favoritpryl
 Dag 4: Min hobby
 Dag 5: En gammal bild
 Dag 6: En bild jag aldrig lagt upp
 Dag 7: Väder
 Dag 8: En favoritbild
 Dag 9: Ögon
 Dag 10: Tokigt
 Dag 11: Detta gör mig glad
 Dag 12: Min vardag
 Dag 13: Tema "ljus"
 Dag 14: En vinterbild
 Dag 15: Kärlek
 Dag 16: Självporträtt i svartvitt
 Dag 17: Ett ögonblick
 Dag 18: Känslor
 Dag 19: Här bor jag
 Dag 20: Tema "olika"
 Dag 21: När jag var liten
 Dag 22: Mitt beroende
 Dag 23: En sommarbild
 Dag 24: Detta gör mig glad (favorit i repis)
 Dag 25: I all hast
 Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
 Dag 27: Tema "två"
 Dag 28: Sol
 Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
 Dag 30: Valfri bild
Detta har jag tänkt göra. Får se hur det går..Men tänkte börja med dag ett på en gång med en familjemedlem och jag valde min syster Suzette ♥ / Ebba


Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3: