Rosa Boken

Idag ger jag mig av till "mamma" Jennie och bästa bror David :))
Så ska vi sova hos dom i natt och imorgon åker jag till något landställe, kommer inte riktigt ihåg vad det heter men det ligger mot uppsala ;)
Och nu har jag faktiskt skaffat mig en super bra bok ! (tack till Nina som gav mig idén)
min egna och jätte jätte hemliga bok som jag skriver i när jag behöver skriva av mig lite ist för att lägga på nåon annan och det funkar riktigt bra faktiskt ! älskar den även om jag bara använt den 1 gång :)
och ingen i heeela världen kommer få läsa den, den som läser kommer jag seriöst hata hela mitt liv... hihi ^^
Köptes på akademibokhandeln (med egen stavning) 39:- :D
blir nog inget mer inlägg av mig denna vecka med tanke på att jag åker...
Puss & Kram Emma !


Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3:

Postat av: Nina

Jag vet det funkar skit bra!

Jag älskar min bok, den är typ full x) hahahah!

Varsågod för idén ;)

Vi får ses när du kommer hem, kyss <3

2011-07-15 @ 14:05:50
URL: http://ninaolsskon.weebly.com