Klippt mig

Klippt mig idag. Blev inte nöjd och kommer troligtvis aldrig klippa mig igen...Haha! Hon lyssnade inte alls på vad jag sa utan klippte bara, härligt så här innan skolan börjar! Orkar inte ta några bilder. Aja ett tips på ett bra värmeskydd är Healing Strenght! Ska köpa det så fort jag får pengar hon som klippte mig använde det och tipsa om det till mig. Ta hand om er ♥ / Ebba



Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3:

Postat av: mariejennifer' foto&mode

det serumet är grymt bra!

2011-08-31 @ 13:05:49
URL: http://photosbyjennifer.tk
Postat av: emilia

de där är sämst!

spara pengarna till något roligare!

frisörer brukar hälla i något bättre i dom dyras flaskor och sedan lura folk att köpa ''det rätta'' värme skyddet och sen är de igentligen som hon använde på dig ett för 500.

2011-09-03 @ 19:40:12