NEJ, JAG HAR INTE RÖDA VECKAN SO SHUT UP !

Den här dagen började fin när jag fick springa o möta Lollo på centralen. Vi gick bort till Ottesångsvägen tror jag. Bra med lite morgonpromenad !(Y) Man förbränner fett lättast med en morgonpromenad innan frukost !
Aja men videre till den bra börjande dagen...
Jag o Lollo kom till skolan o allt var som det ska vara, super skönt tycker jag i alla fall då !
men så förstördes allt efter lunch...
Ulla dök aldrig upp på hkk:n... typ som vanligt dåra... ?
aa men nothing to do about it... så vi gick till bara till lillhaga.
så börjar de omogna och respektlösa killarna att fälla oss !? så jag blir arg för varje gång de gör något gör man inget åt det... så jag vart så jävla arg... Och jag typ skrek o kickade dom till slut för dom fattade aldrig att man sa åt dom, o aa typ kallade dom dumma i huvudet men det är okej...
men nu har jag suttit o spelat some guitar :D
har lärt mig spela Your Call - Secondhand Serenadeoch lite hyfsat den gamla hedliga I'm Yours :))))
Pussar o Kramar Emma !
oj det blev lite långt men jag är sååå dålig på att sammanfatta allt...


Namn<3:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)<3

URL/Bloggadress<3:

Kommentar<3:

Postat av: Lara

Håller med dig. Killarna är så j*vla omogna!

Haha, blir också arg på dom... eller jag får typ damp på dom!



kram:)

2011-04-28 @ 22:17:30
URL: http://baralara.blogg.se/